Підписатися на RSS

/Files/images/20220502_212200_0000.png

Олексюк Ганна Анатоліївна

Соціальний педагог - це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів та попередженні впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини. Він є громадським інспектором з охорони дитинства.

/Files/images/соц педагог.png

Функції соціального педагога:

  • здійснює соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з метою попередження безпритульності, бездоглядності та випадків усіх форм домашнього насильства над дітьми;
  • бере участь у виховній роботі з питань профілактики появи негативних форм поведінки у неповнолітніх (паління, алкоголізму, наркоманії, дитячої злочинності), пропаганди здорового способу життя, статевого виховання молоді;
  • допомагає виявленню творчих нахилів, розкриттю здібностей підлітків, сприяє участі учнів у суспільно-корисній волонтерській діяльності;
  • проводить просвітницьку роботу з батьками або особами, що їх замінюють(індивідуальні бесіди, консультації, виступи на батьківських зборах, інформаційні пам'ятки);
  • є посередником між закладом освіти, сім'єю, державними установами із захисту прав дітей та громадськістю; бере участь в організації їх взаємодії з метою створення умов для нормального розвитку учнів.

Компетенції соціального педагога:

  • формування гуманних відносин між учнями і педагогами;
  • охорона і захист прав та інтересів учнів;
  • вивчення особливостей особистості учня, соціальної ситуації розвитку та умов життєдіяльності;
  • вияв інтересів та потреб, проблем і труднощів учнівської молоді;
  • створення атмосфери психологічного комфорту для учнів у навчальній та позашкільній діяльності;
  • попередження конфліктів в учнівських колективах;
  • допомога у професійному самовизначенні;
  • орієнтація учнів на здоровий спосіб життя;
  • профілактика правопорушень серед неповнолітніх, робота з учнями "групи ризику";
  • взаємодія з педагогами, психологами, батьками або опікунами для надання допомоги учням.

Кiлькiсть переглядiв: 38